TEKA MASING-MASING KAN…
Tekak masing masing… Di Malaysia ni memang terlalu banyak kedai makan. Setiap orang mempunyai selera yang berbeza, ada yang suka makanan western dan ada yang suka lauk kampung. Tapi kalau...
Tekak masing masing…
Di Malaysia ni memang terlalu banyak kedai makan. Setiap orang mempunyai selera yang berbeza, ada yang suka makanan western dan ada yang suka lauk kampung.
Tapi kalau cerita pasal AYAM GORENG, memang terlalu banyak jenis yang boleh anda temui kat Malaysia ni. Dari produk tempatan hinggalah produk luar negara. Jadi bagi anda dan selera anda, ayam goreng produk mana yang kena dengan selera anda dan sebab apa? Mana lah tau, akan datang abang boleh try pulak.
Share please..

No Comment! Be the first one.